Kendimce geziyorum, görüyorum ve yazıyorum..

Hobilerimden bahsettiğim kişisel siteme hoşgeldiniz.

Popüler Yazılarım

Yazılardan Haberin Olsun!

Sayaç

Blogger tarafından desteklenmektedir.

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Tisan'da haftasonu kampı

Bu haftasonu arkadaşlarla Tisan'a gidiyoruz. Cumartesi sabahtan yola koyulup oraya vardıktan sonra bir gece sahilde çadırlarımızı kurup geceyi orada geçireceğiz.

Tisan'da biliyorum ki çok şey yapabileceğiz. Hem hiking, hem snorkeling, hem yüzme aktivitelerini gönül rahatlığıyla yaparız. Tabi ateş yakmak yasak olduğu için kamp ateşimiz olmayacak. Kısır yemeyi teklif ediyor arkadaşlar. Onun haricinde yakınında küçük bir kafe ve market de yer alıyor. Aslında kısır beni hayatta doyurmaz, ne kadar yesemde. Yanımda ton balığı götürebilirim.  Ardından da ertesi gün öğlene kadar daha vakit geçirdikten sonra geri dönüş yoluna koyulacağız.

Caddeden Tisan'a kadar uzanan yol yaklaşık 8-9 km civarındaymış. Bu yol yarısı dağa zigzaglı tırmanan bir yoldan oluşuyor.

Tisan'a birçok defa gittim. Taşucu'ndan yat turlarıyla ve otomobille günübirlik gezilerle gittim. Bu sefer orada çadırlayacak olmak heyecan verici. Şu an sabırsızlıkla cumartesinin gelmesini bekliyorum.

Kamp gününden sonra gelişmeleri mutlaka yazacağımı söylemiştim.

Evet kamp günü geldi çattı, gittik geldik. Güzel vakit geçirdik. Snorkel ve plajda top da oynadık. Fotoğraflar çekildik. Tisan yılın bu dönemi gerçekten çok güzeldi.